Evenimentul, structurat pe două sesiuni, va pune în discuţie teme ca accesul antreprenorilor români la lucrările de construcţii şi relaţia antreprenor – subantreprenor, deficitul de forţă de muncă de pe această piaţă, efectul crizei globale asupra pieţei imobiliare din România şi noile strategii ale dezvoltatorilor din retail pe o piaţă ameninţată cu suprasaturarea. De asemenea, participanţii vor discuta despre elementele care influenţează creşterea preţului materialelor de construcţii şi despre segmentele de pe piaţa imobiliară care sunt cele mai atractive pentru investitori, şi îşi vor exprima opinia în disputa „Este sau nu piaţa imobiliară autohtonă în blocaj?”.
Romania Construct & Real Estate Forum 2008 va reuni reprezentanţi ai autorităţilor şi ai asociaţiilor din domeniu, directori ai companiilor de construcţii, investitori pe piaţa imobiliară, furnizori de materiale de construcţii şi tehnologii, comercianţi de materiale de construcţii, reprezentanţi ai birourilor de arhitectură, ai instituţiilor financiare care operează pe piaţa imobiliară de afaceri şi ai companiilor de consultanţă legală.
Evenimentul are ca partener principal compania Arabesque şi ca sponsor, firma Adeplast şi este organizat cu sprijinul Patronatului Societăţilor din Construcţii şi al Asociaţiei Producătorilor de Materiale pentru Construcţii din România. Partener media este ziarul Gândul.
Romania Construct & Real Estate Forum, o conferinţă naţională aflată la a treia ediţie, face parte din seria de evenimente de business Mediafax Talks, pe care cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România le organizează începând din 2006. La fiecare dintre precedentele ediţii, Romania Construct Forum a reunit peste 300 de reprezentanţi ai companiilor naţionale şi multinaţionale de pe piaţa de construcţii, ai autorităţilor şi ai asociaţiilor de profil.
Despre Mediafax Talks
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile.
Despre Mediafax
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea agenţiei Mediafax din Cehia, în luna iunie.