Prima pagină » Comunicate De Presa » Mediafax Talks about Advertising Measuring – primul eveniment consacrat măsurării publicităţii

Mediafax Talks about Advertising Measuring – primul eveniment consacrat măsurării publicităţii

Bucureşti, 12 mai 2008 - Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generală şi de afaceri, reuneşte, marţi, 20 mai, specialişti în advertising din România şi din străinătate la primul eveniment dedicat exclusiv procesului de măsurare a publicităţii, indiferent de mediul în care aceasta este difuzată.
Mediafax Talks about Advertising Measuring – primul eveniment consacrat măsurării publicităţii
05 dec. 2008, 18:32, Comunicate De Presa
Conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring, cu titlul „Tu cât dai pentru imaginea ta?”, va aborda teme ca necesitatea unei evaluări reale a pieţei de publicitate, măsurarea corectă a audienţei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocările măsurării indoor şi stadiul pieţei româneşti de advertising în comparaţie cu celelalte ţări europene. Participanţii vor afla, astfel, de ce nu avem încă date recunoscute de întreaga industrie despre valoarea netă a pieţei româneşti de publicitate, dar şi cum noile medii fac paşi rapizi către autoreglementare şi inovaţie. De asemenea, specialişti în advertising din industrii mai dezvoltate ca ale noastre vor dezvălui cum putem ajunge şi noi să măsurăm corect atât volumul de publicitate, cât şi efectele acesteia.
 
Conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring, organizată împreună cu International Advertising Association (IAA) România, îi va aduce la Bucureşti pe Zsolt Virag, Country Manager Ipsos ASI Hungary, şi David Strnad, Executive managing director, senior analyst şi acţionar al MGE DATA spol s.r.o.
 
Printre ceilalţi vorbitori ai evenimentului se numără Mihail Vârtosu – preşedintele onorific al IAA România, Ştefan Iordache – preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), Andi Dumitrescu – Managing Director GfK România, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu – directorul de vânzări Pro TV, Lucia Romaniuc – preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), Arina Ureche – directorul general BRAT şi Marius Dobre – preşedintele Asociaţiei pentru Radio Audienţă (ARA).
 
Moderatorii conferinţei sunt Orlando Nicoară – directorul general MediaPro Interactiv şi Dan Petre – Managing Partner D&D Research.
 
Evenimentul va avea loc marţi, 20 mai, la Clubul Ţăranului de la Muzeul Ţăranului Român, începând cu ora 9.30.
 
Înscrierile pentru participare se fac pe website-ul www.mediafaxtalks.ro/advertising-measuring sau telefonic la 031.825.64.13, până pe 19 mai 2008.
 
Conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring are ca sponsori companiile Affichage, Euromedia şi Beta Cons. Partener media este ziarul Gândul.
 
Despre Mediafax
 
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro
 
Despre Mediafax Talks
 
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile.