Anuarul este structurat în 10 capitole, de la „Proiectare & arhitectură”, „Materiale de construcţii” şi „Auto, utilaje, echipamente”, până la „Construcţii civile & industriale”, „Marketing” sau „Leasing”.
Apărută în 242 de pagini, format A4, pe hârtie glossy, publicaţia cuprinde şi o bază completă de date despre marile companii care activează în fiecare dintre domeniile abordate.
La nivel editorial, anuarul reflectă evoluţia industriei construcţiilor în ultimul an şi face estimări pentru următoarele luni în sinteze, analize de specialitate şi studii de piaţă.
“Comparativ cu ediţia precedentă, în 2007 anuarul Mediafax îşi completează structura editorială cu informaţii şi analize despre leasingul în domeniul construcţiilor”, a declarat Simona Zburlea-David, redactor-şef Mediafax Annual Report – Construcţii. “În plus, anul acesta, am decis să analizăm şi pieţele de motounelte şi de echipamente de protecţie, acestea aflându-se în plină expansiune în special datorită dezvoltării accelerate a segmentului rezidenţial, pe de o parte, şi obligativităţii standardelor europene în materie de securitate a muncii, pe de altă parte”, a continuat Simona Zburlea-David.
Mediafax Annual Report – Construcţii 2007 este tipărit în 10.000 de exemplare care se distribuie gratuit companiilor care operează în domeniul construcţiilor şi industriile conexe.
Despre Mediafax Annual Report Construcţii
Mediafax Annual Report – Construcţii este singura publicaţie de specialitate din România care pune la dipoziţia publicului date statistice, analize sectoriale, studii de specialitate şi previziuni despre industria construcţiilor din România, oferind alături de baza de informaţie şi o bază esentială de date ce conţine toate marile companii care îşi desfăsoară activitatea în industria construcţiilor.