Kiwi.com: Un sfert dintre români vor să se deconecteze de la tehnologie atunci când sunt în vacanţă
În zilele noastre, pare că utilizarea tehnologiei şi călătoritul sunt două părţi ale aceluiaşi întreg, fiindcă tot mai mulţi oameni se bazează pe telefoanele mobile sau pe tablete pentru a avea la îndemână informaţii despre călătoriile lor. Mai mult, lucratul de la distanţă a devenit mai comun, iar unii oameni pleacă în vacanţă cu laptopurile în bagajul de mână, pentru a putea lucra în timp ce vizitează diferite locuri din lume.
Pe de altă parte, unii merg în vacanţe cu intenţia de a se deconecta de la viaţa lor de acasă, de la locul de muncă, sau chiar de la social media pentru o vreme, totul pentru a se putea relaxa, sau pur şi simplu pentru a se bucura mai mult de vacanţă, fără lucruri care să le distragă atenţia. Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, oferă informaţii despre cei care călătoresc şi se deconectează de la tehnologie.
Conform unui sondaj* realizat de STEM/MARK la comanda Kiwi.com la începutul acestui an, 21.8% dintre respondenţi au spus că deconectarea de la social media pentru câteva zile din vacanţă, sau chiar pe toată durata călătoriei descrie cel mai bine o experienţă de fericită în vacanţă.
Comunicat furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18151