Prima pagină » Economic » Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus

Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus

Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus
Anamaria Cadis
27 dec. 2020, 02:02, Economic

Berea mexicană Corona a trecut prin pandemia coronavirusului mai bine decât majoritatea.

Profitul din divizia de bere a companiei de alcool Constellation Brands, care deţine drepturile asupra Corona din Statele Unite, a crescut cu 13% la sfârşitul verii şi în toamnă, potrivit analiştilor de pe Wall Street.

Vânzările au scăzut, totuşi, uşor în vară.

La începutul pandemiei, mulţi au crezut că marca de bere Corona va avea de suferit din cauza falsei sale asocieri cu virusul care provoacă COVID-19.

În ianuarie, mediul online a fost inundat cu dezinformări privind o legătură între Corona şi coronavirus, deşi este clar că nu există nicio conexiune.

Contul Instagram al mărcii Corona a fost inundat de glume, iar un internaut a sugerat chiar să îşi schimbe numele în în ceva cu mai puţine conotaţii negative, „cum ar fi Ebola”.

Constellation a decis, însă, să nu reacţioneze în niciun fel la dezinformările din mediul online. Aceasta pare să fi fost decizia corectă pentru că în octombrie, compania a înregistrat o creştere a vânzărilor de băuturi din gama Corona cu 50%.

Deşi odată cu instaurarea lockdownurilor şi închiderea restaurantelor şi a barurilor, comercializarea de bere a scăzut, Corona a recuperat în vânzarea de pe raft în magazine şi supermarketuri.

Astfel, în acest an, acţiunile Constellation au crescut cu 14%.