Verizon, cel mai mare furnizor de servicii wireless din SUA, va plăti 50 de dolari pentru o acţiune AOL, cu 17% mai mult faţă de preţul înregistrat la închiderea tranzacţiilor de luni, transmite Bloomberg.
Directorul general al AOL, Tim Armstrong, care a coordonat transformarea companiei într-unul dintre cei mai de succes furnizori de tehnologie destinată publicităţii, va continua să conducă operaţiunile acesteia după finalizarea tranzacţiei, au anunţat marţi cele două companii.
Prin alăturarea aşa-numitei tehnologii de publicitate programată a AOL conţinutului pe dispozitive mobile, Verizon va obţine o nouă sursă de venituri într-o perioadă în care principalele sale servicii sunt concurate tot mai mult de companii ca T-Mobile US.
„Vor să integreze publicitatea şi programarea conţinutului cu reţeaua wireless. Este un plan ambiţios, piaţa publicităţii mobile este dominată de Google”, a declarat Roger Entner, analist la Recon Analytics în Dedham, Massachusetts.
Acţiunile AOL au urcat cu până la 19% în urma informaţiei, la 50,7 dolari pe unitate, uşor peste preţul ofertei Verizon.
Titlurile Verizon sunt în declin cu 0,5%.