Termenul limită până la care Kraft putea depune o a doua ofertă pentru Cadbury expira luni, la ora 17:00 GMT. În cazul în care nu înainta o nouă propunere, grupul trebuia să renunţe la încercarea de achiziţie pentru şase luni, potrivit legilor britanice.
Directorul general al Kraft, Irene Rosenfeld, a reiterat că grupul american nu va plăti un preţ supraevaluat pentru Cadbury, după ce managementul companiei a respins prima ofertă ca fiind insuficientă.
„Suntem în continuare convinşi de beneficiile strategice pentru ambele companii din unificarea Kraft şi Cadbury„, a spus Rosenfeld.
Conducerea Cadbury se va întruni pentru a analiza oferta şi va oferi un răspuns în cursul zilei de luni.
Procedura de preluare ostilă ar putea dura circa trei luni, Kraft având la dispoziţie 28 de zile în care să transmită oficial propunerea de a achiziţiona direct de la acţionari titluri Cadbury, urmând ca aceştia să decidă, în termen de 60 de zile, dacă acceptă oferta grupului.
Cadbury este al doilea mare producător de dulciuri, în timp ce Kraft ocupă poziţia a patra la nivel global. În urma preluării, Kraft ar deveni principalul producător pe piaţa mondială a dulciurilor, depăşind actualul lider Mars-Wrigley.