Nu erau obosiţi după petrecerile organizate cu o seară înainte, este doar noua tendinţă. Cearcanele sunt accentuate prin machiaj, relatează
SmartRadio.
La Met Gala, vedetele nu au ezitat să folosească pietre preţioase pentru a atrage şi mai mult atenţia asupra cearcănelor lor. Modelul şi nora vicepreşedintelui SUA Kamala Harris, Ella Emhoff, a fost văzută cu cristale în jurul ochilor. La fel ca actorul, cântăreţul şi compozitorul Ben Platt.
O modă lansată pe TikTok
Tendinţa s-a născut acum câteva luni, în decembrie 2020. A început pe reţeaua socială TikTok. Potrivit The Guardian, mulţi oameni atribuie iniţiativa unui tiktoker de 19 ani, cu 3 milioane de urmăritori, pe nume Sara Carstens. Acum câteva luni, ea a postat un videoclip în care îşi aplica un machiaj menit să imite tipul de cearcăne întunecate pe care te-ai aştepta să le vezi doar la persoanele foarte obosite sau bolnave.
„Scopul este de a normaliza cearcănele”, spune tânăra într-un interviu pentru New York Times.
„Uneori poate fi frumos”, spune Carstens. În plus, „suntem Generaţia Z. Suntem cu toţii obosiţi şi avem un program de de somn dezordonat”.
Complexată de cearcanele ei, pe care le consideră pronunţate, influencerul a decis să le prezinte ca pe o formă de frumuseţe.
O tendinţă care se răspândeşte
Videoclipul său a devenit viral şi mulţi tiktokers l-au copiat, aşa că reţeaua socială este acum plină de videoclipuri ale tinerilor utilizatori care îşi desenează semne violete sub ochi, pentru a intensifica efectul „oboseală extremă”.