Adolescentul a descris apariţia Pippei Middleton în rochia de domnişoară de onoare ca fiind o „lovitură”.
Efectul pe care Pippa l-a avut asupra lui Bieber a adus avantaje familiei Middleton, care va vinde produse marca Justin Bieber în magazinul online pe care îl deţine, Party Pieces, scrie dailymail.co.uk.
Produsele pentru petrecere din gama Justin Bieber sunt promovate în revista online Party Times, produsă de Pippa, cu sloganul „Suntem în febra Bieber/We’ve got Bieber fever”.
Reprezentanţii lui Justin Bieber au confirmat că au încheiat o afacere cu compania Party Pieces şi că starul a lucrat îndeaproape la toate produsele sale. Gama Justin Bieber conţine un set de farfurii, ceşti, şerveţele, bannere şi baloane pentru 16 persoane, la preţul de 20,89 lire. De asemenea, pot fi cumpărate şi câteva produse mai ieftine imprimate cu chipul lui Bieber: coliere sau panglici decorative la aproximativ două lire.
„Adolescentele din întreaga lume sunt înnebunite după Bieber. De fapt, îl iubesc pe Justin Bieber atât de mult încât acum starul pop are propriile produse pentru petrecere”, scrie articolul care îi face reclamă lui Justin Bieber în Party Times.
Afacerea familiei Middleton a prosperat de la nunta regală. Un specialist în drepturi de proprietate intelectuală a declarat parteneriatul dintre Justin Bieber şi familia Middleton este o adevărată reuşită.