Adam Mosseri, şeful Instagram, a vorbit despre obiectivele pe acest an.
Accentul rămâne pe videoclipuri, un tip de postări pe care Instagram s-a axat foarte mult în ultimii doi ani, inclusiv pentru a face faţă aplicaţiilor concurente, printre care TikTok.
Mosseri a anunţat că, în 2022, aplicaţia va creşte durata instastory-urilor de la 15 la 60 de secunde, precum şi o serie de funcţii moştenite de la TikTok, cum ar fi comentariile prin Reel, minifilme similare cu poveştile, dar cărora aplicaţia le dedică un meniu propriu, şi text-to-speech pentru videoclipuri.
„Va trebui să regândim ce este Instagram cu adevărat, pentru că lumea se schimbă rapid şi noi trebuie să ne schimbăm odată cu ea”, a explicat Mosseri.
În lunile următoare vor fi suplimentate oportunităţile de generare de bani pentru creatori, precum şi o mai bună gestionare a confidenţialităţii.
O primă mişcare a fost introducerea pe Instagram a funcţiei „ia o pauză”, pentru a reduce timpul petrecut pe aplicaţie.