Majoritatea spectatorilor au preferat să vizioneze meciurile de acasă, cu bere şi seminţe alături, iar Florin Niţă a fost desemnat jucătorul român cu cea mai bună performanţă. Circa 90% dintre cei care au răspuns la chestionar spun că au trăit un „sentiment de mândrie naţională” la acest campionat european, arată Brainactive.
1. Ţările susţinute de respondenţi la Euro 2024:
2. Locul unde respondenţii urmăresc de obicei meciurile:
3. Sentimente de mândrie naţională în urma participării României la Euro 2024:
4. Jucătorul român considerat a avea cea mai bună performanţă la Euro 2024:
5. Impactul perceput al Euro 2024 asupra unităţii şi culturii Europei:
6. Gustările preferate de respondenţi în timpul meciurilor – selecţii multiple, 2-3 de participant:
„Am făcut acest studiu din dorinţa de a înţelege comportamentul şi preferinţele consumatorilor români în contextul unei competiţii sportive majore. Ni s-au confirmat încă o dată pasiunea românilor pentru fotbal şi implicarea lor în acest sport”, a declarat Daniel Dunose, CEO Brainactive.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 734 de persoane, cu scopul de a oferi o imagine de ansamblu asupra interesului românilor pentru Euro 2024. Sondajul a fost desfăşurat utilizând platforma avansată de cercetare de piaţă Brainactive, care integrează tehnologia AI pentru a oferi date exacte şi analize rapide.
Brainactive este o platformă de cercetare de piaţă asistată de inteligenţă artificială. Concepută pentru a oferi uşurinţă şi eficienţă în utilizare, Brainactive este integrată cu peste 300 de milioane de consumatori din întreaga lume, a căror profilare s-a realizat în baza a peste 70 de puncte de date, de la demografice de bază până la comportamente de consum şi preferinţe. Platforma le permite companiilor să obţină informaţii relevante despre produsele şi serviciile lor direct de la utilizatori reali sau potenţiali.