La clasele Racer şi Bonvi echipajele Farffalina şi Cruiser sunt pe primul loc al ierarhiei.
„Este ultima şi cea mai importantă regată dintre competiţiile care au avut loc în acest sezon, în cadrul Samsung Romania Cup. Cupa a adus în acest an câteva premiere în peisajul yachtingului românesc: cele mai multe veliere participante la o regată românească şi cea mai lungă cursă offshore de-a lungul litoralului românesc. De asemenea, în prima zi a Regatei Petrom Bricul Mircea s-a desfăşurat una dintre cele mai impresionante curse offshore, pe o furtună cu vânt de 35 noduri. Echipaje au avut prilejul de a demonstra din ce în ce mai multă performanţă şi competitivitate şi ne aşteptăm ca regata din weekend-ul 30-31 august să fie una din cele mai spectaculoase competiţii de yachting care au avut loc până acum în România”, a declarat Magda Ion, oficial al Black Sea Sailing Association, organizator al regatei Callatis-Austrian Airlines.
Regata Callatis – Austrian Airlines, alături de Regata Internaţională Poseidon-Kaliakria (11-15 iunie 2014) face parte din Trofeul Black Sea Sailing, care se desfăşoară pentru al treilea an consecutiv. Trofeul, alături de Regata Lufthansa Regina Maria (27-29 iunie 2014), Regata Beneteau Alpha Bank (18-20 iulie 2014) şi Regata Petrom Bricul Mircea (15-17 august 2014) formează Samsung Romania Cup 2014.
Regata Callatis – Austrian Airlines va cuprinde o cursă offshore, între marina Eforie Nord şi un reper aflat în zona de sud a litoralului, precum şi două curse inshore, în zona marinei Eforie Nord. Startul regatei va avea loc sâmbătă, în jurul orei 11.00.
Până în prezent, echipajul Farffalina se situează pe primul loc al clasamentului la clasa Racer, fiind urmat de Incognito şi Simina. La clasa Cruiser, echipajul Bonvi ocupă primul loc, fiind urmat de Tortuga şi Tradeville.