Prima pagină » Sport » Sute de cazuri de publicitate abuzivă cu logo-ul Euro 2008

Sute de cazuri de publicitate abuzivă cu logo-ul Euro 2008

UEFA a intervenit în cazul a 430 de firme din întreaga lume care s-au folosit, fără să fie sponsori oficiali, de logo-ul sau de cuvintele protejate care se referă la Campionatul European de fotbal din Austria şi Elveţia (7-29 iunie), a anunţat, marţi, forul european.
Sute de cazuri de publicitate abuzivă cu logo-ul Euro 2008
07 mai 2008, 12:35, Sport

Între cinci şi şase cazuri noi sunt descoperite, în medie, în fiecare săptămână, susţine UEFA, organizatoarea competiţiei.

Cinci astfel de cazuri au ajuns în faţa unor tribunale elveţiene, austriece sau germane, iar UEFA a avut de fiecare dată câştig de cauză, printre procese numărându-se şi unul legat de contrafacerea mascotelor oficiale, Trix şi Flix.

Majoritatea celorlalte firme controlate şi-a încetat activitatea ilegală după intervenţia UEFA.

Potrivit cotidianului specializat austriac Wiener Wirtschaft, UEFA a protejat cuvintele "Euro 2008", "EM 2008", "UEFA EM 2008", "UEFA European Football Championship", "Austria/Switzerland 2008", "Osterreich/Schweitz 2008", "Autriche/Suisse 2008", "Trix şi Flix".

UEFA a insistat asupra faptului că firmelor care nu sunt partenere le este interzis să creeze în publicitatea lor orice asociere cu Euro 2008.